Rezumat de carte în versuri

Rezumat în versuri al cărții-roman „O viață în cuvinte”

„Nu spera, ci ai doar teamă, nu zâmbi și nu vorbi
Ține capul în pământ și nu visa să fii ceva ce nu ți-e scris să fii
Săracă te-ai născut, săracă o să mori
Și asta-n ciuda faptului că lumea-i plină de comori
Când ceasul sună cinci, chiar dacă știi că-i trei
Îmbracă-te pe întuneric și mergi în fața vetrei
De mică în lanțuri, de mare-n verigi
«Ai milă,... dă-mi drumul!» tu nu ai dreptul să strigi
Prietenii și frații ce par a te iubi
Dușmani îți sunt de moarte și gat-a te strivi” 

desen-inima-plangand-lacrima

 Acest rezumat de carte în versuri încapsulează o poveste veșnic actuală.  

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 

💞💛💙
Dacă apreciezi ceea ce fac, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place la videourile mele, să le împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să îți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar și romanele. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen-inima-si-pana-neagra

Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Roman de ficțiune realistă

Salutare,  Văd dublu zilele astea și sunt foarte obosită.  Am scris non-stop vreme de nici nu știu cât. Nimeni nu ar crede dacă aș spune, aș...